Heb je een klacht?

Tevreden klanten

Art-Cademy hecht zeer veel waarde aan tevreden klanten.
Wij behandelen je bestelling met zorg. Desalniettemin is het mogelijk dat er fouten worden gemaakt.
 

Wat moet ik doen als het product beschadigd blijkt te zijn?

Als je bestelling beschadigd is tijdens de verzending, kun je per mail contact opnemen via info@Art-Cademy.nl.
Binnen 24 uur wordt je mail in behandeling genomen.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Als je een klacht hebt over onze artikelen, kun je per mail contact opnemen via info@Art-Cademy.nl.
Binnen 24 uur wordt je klacht in behandeling genomen.

Wat moet ik als in een ander product ontvangen heb, dan ik heb besteld?

Als je een artikel hebt ontvangen dat je niet hebt besteld, kun je contact opnemen per mail via info@Art-Cademy.nl.
Wij zorgen er dan voor dat je zonder extra kosten het correcte artikel zult ontvangen.
Binnen 24 uur wordt je mail in behandeling genomen.

Volg me op social media

CONTACT

Art-Cademy
Zuiderzeedreef 7
1261 WE  BLARICUM
info@Art-Cademy.nl

KVK: 28093211
BTW nummer: NL002287483B06